? ??????????????The Water Front Lines? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??295 Grabs Today. 1654 Total Gra
bs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Foggy Lake View? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??167 Grabs Today. 2112 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get t BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, June 23, 2010

Semakin Hampir

Buat pelajar-pelajar Diploma Bangunan yang disayangi.

Sila ambil perhatian bahawa tarikh 1/7/2010 semakin hampir. Kepada mana2 pelajar yang belum menghubungi pensyarah penyelia anda, silalah berbuat demikian.

JGN LUPA - KEALPAAN ANDA MENYUMBANG KEPADA KEGAGALAN ANDA, PERHATIAN AKAN MEMBAWA KEJAYAN KEPADA ANDA. AMIN.

Saturday, June 12, 2010

Borang Kehadiran Bulan 5 dan seterusnya

Assalamualaikum.

Tahniah kepada pelajar yang memperolehi result yang cemerlang dalam peperiksaan yang lalu. Kepada yang kurang cemerlang, semester 5 boleh menjadi semester gemilang untuk anda semua asalkan anda memenuhi kehandak pensyarah penyelia anda.

Kepada sesiapa yang belum menyerahkan borang kehadiran untuk bulan 5 sila serahkan secepat mungkin. Untuk bulan2 seterusnya sila serahkan seminggu selepas hari terakhir tiap2 bulan.

Sila faks sekali dengan surat mc jika ada. Kepada yang belum submit attandance, adalah dianggap tidak menghadiri latihan praktik kerana tiada bukti yang dapat membantu anda semua jika berlaku sebarang masalah.

Mohon kerjasama semua.